Wyniki oceny
Informacja w zakresie wyników naboru, listy projektów wybranych do dofinansowania oraz Składzie Osobowym Komisji Oceny Projektów.
Listy projektów wybranych do dofinansowania
pdf 111.06 KB
Obowiązuje od 05.08.2024
Skład Komisji Oceny Projektów – projekt numer FEPZ.04.02-IZ.00-0001/24
pdf 138.90 KB
Obowiązuje od 05.08.2024
Szczegóły naboru
DLA KOGO
- Administracja publiczna
Podmiotem uprawnionym do ubiegania się o dofinansowanie jest jednostka samorządu terytorialnego
- Województwo Zachodniopomorskie
Partnerem może być jednostka samorządu terytorialnego szczebla gminnego lub powiatowego
NA CO
- Trasy rowerowe
W naborze zaplanowano wsparcie dla jednego typu projektu: Budowa tras rowerowych wynikających z Koncepcji sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego.
Głównym celem Działania 4.2 jest rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego oraz ochrona niezmotoryzowanych uczestników ruchu, w tym poprzez tworzenie ciągów pieszo-rowerowych oraz uzupełnianie braków w infrastrukturze dla niezmotoryzowanych wzdłuż dróg, a także dróg rowerowych w śladzie zlikwidowanych linii kolejowych oraz służących skomunikowaniu z węzłami komunikacyjnymi i innymi środkami transportu.
Główne zasady naboru:
- Wsparciem będą objęte jedynie projekty wynikające z Koncepcji sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego, aktualnej na dzień złożenia wniosku o dofinansowanie.
- Projekt musi wpisywać się w Regionalny Plan Transportowy Województwa Zachodniopomorskiego do 2030.
- W przypadku, gdy projekt realizowany jest na obszarach miejskich, musi być spójny z właściwym Planem Zrównoważonej Mobilności Miejskiej. Jeśli Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej nie jest wymagany, projekt musi być spójny z innym właściwym dokumentem planowania mobilności miejskiej.
- Dofinansowanie mogą otrzymać wyłącznie projekty polegające na budowie tras rowerowych zlokalizowanych:
- wzdłuż dróg (niezależnie od klasy drogi),
- w śladzie zlikwidowanych linii kolejowych (z wyłączeniem dróg rolniczych i leśnych),
- wzdłuż czynnych linii kolejowych pod warunkiem zapewnienia skomunikowania ze stacjami kolejowymi.
- Projekty realizowane wzdłuż dróg muszą przyczyniać się do poprawy bezpieczeństwa niezmotoryzowanych uczestników ruchu drogowego.
- Wszystkie projekty infrastrukturalne muszą przewidywać odpowiednie rozwiązania w zakresie dotyczącym zmian klimatu.
- Wytworzona infrastruktura musi być zgodna z założeniami, celami i kierunkami działań w procesie adaptacji do zmian klimatu dla sektora transportu określonymi w „Strategicznym planie adaptacji dla sektorów i obszarów wrażliwych na zmiany klimatu do roku 2020 z perspektywą do roku 2030” (SPA2030). Na etapie projektowania oraz budowy należy uwzględnić zawarte w SPA2030 scenariusze zmian klimatu i ich wpływ na sektor transportu.
- Wszystkie przedsięwzięcia realizowane w ramach Działania 4.2 muszą być zgodne z zasadą „nie czyń poważnych szkód” (DNSH).
Środki odwoławcze przysługujące składającemu wniosek
- nie dotyczy
Jak się ubiegać
Jak przygotować wniosek?
- Zapoznaj się z Regulaminem wyboru projektów i Szczegółowym Opisem Priorytetów
- Zapoznaj się z kryteriami wyboru projektów określonymi w Regulaminie wyboru projektów
- Przeczytaj instrukcję wypełniania wniosku dla naboru
- Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z Instytucją Organizującą Nabór lub Głównym Punktem Informacyjnym
JAK SKŁADAĆ WNIOSEK?
Złożenie dokumentacji aplikacyjnej polega na opublikowaniu wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w aplikacji WOD2021.
Dokumenty
-
zip 8.73 MBzip 8.73 MBObowiązuje od 20.12.2023
-
pdf 415.71 KB Inne formaty:pdf 415.71 KBInne formaty:
-
zip 1.98 MBzip 1.98 MBObowiązuje od 14.10.2024Poprzednie wersje
Poprzednie wersje dokumentu
-
Obowiązuje od 15.04.2024 do 13.10.2024
-
Obowiązuje od 20.12.2023 do 14.04.2024
-