Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym
Projekt zakładał wykonanie i dostawę 17 (12 trzyczłonowych i 5 czteroczłonowych) elektrycznych zespołów trakcyjnych do obsługi regionalnego kolejowego ruchu pasażerskiego.
Dodatkowo, w ramach zamówienia, został dostarczony symulator umożliwiający prowadzenie szkoleń maszynistów, bez ryzyka związanego z zagrożeniem życia i zdrowia ludzi, czy uszkodzeniem mienia.
Zakupione elektryczne zespoły trakcyjne będą realizowały przewozy pasażerskie w ruchu regionalnym na następujących odcinkach linii kolejowych: nr 351 Szczecin Główny – Poznań; nr 351/401 Szczecin Główny – Świnoujście; nr 351/401/407 Szczecin Główny – Wysoka Kamieńska – Kamień Pomorski; nr 273 Szczecin Główny – Kostrzyn; nr 351/202 Szczecin Główny – Koszalin – Słupsk.
![Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym...](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybryda_01.jpg)
![Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym...](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_02-scaled.jpg)
![Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym...](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybryda_02.jpg)
![Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym...](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_03-scaled.jpg)
![Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym...](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_01-scaled.jpg)
![Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym...](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybryda_01.jpg)
![Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym...](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_02-scaled.jpg)
![Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym...](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybryda_02.jpg)
![Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym...](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_03-scaled.jpg)
![Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym...](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_01-scaled.jpg)
Opis zdjęcia5, fot. Jan Kowalski
![](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybryda_01.jpg)
![](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_02-scaled.jpg)
![](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybryda_02.jpg)
![](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_03-scaled.jpg)
![](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_01-scaled.jpg)
![](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybryda_01.jpg)
![](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_02-scaled.jpg)
![](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybryda_02.jpg)
![](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_03-scaled.jpg)
![](https://funduszeue.wzp.pl/wp-content/uploads/2023/12/Hybrydy_Kolobrzeg_01-scaled.jpg)