Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie zaprasza do udziału w webinarze pt. „Najczęściej popełniane błędy przy realizacji zamówień publicznych w projektach EFS+”, realizowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027.
Wydarzenie odbędzie się w formie wideokonferencji na żywo na platformie Zoom (www.zoom.us) w dwóch terminach:
29.01.2025 r. w godzinach od 10:00 do 13:00 dla zamawiających publicznych stosujących przepisy ustawy PZP – kliknij tutaj;
30.01.2025 r. w godzinach od 10:00 do 13:00 dla podmiotów prywatnych – kliknij tutaj.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłaszanie się poprzez formularz online do 24.01.2025 r., do godz. 10:00. Z uwagi na duże zainteresowanie informujemy o ograniczonej liczbie miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń. Platforma zoom dopuszcza maksymalnie 100 zalogowanych osób, dlatego prosimy o zgłaszanie 1 osoby z danej firmy/instytucji.
Program spotkania
- Klauzule społeczne;
- Kryteria oceny ofert;
- Zmiany SWZ / Zapytania ofertowego;
- Rozbieżności między treścią SWZ / Zapytania ofertowego, a ogłoszeniem;
- Zapisy umowy z wykonawcami i ich przestrzeganie.
Na podany podczas rejestracji adres e-mail, w dniu wydarzenia zostanie wysłany do Państwa „Meeting ID” (unikatowy numer spotkania) oraz hasło, dzięki którym dołączą Państwo do wideokonferencji.
W celu prawidłowego odbioru spotkania prosimy także o wybór jednej z poniższych opcji*, zależnie od tego, z jakiego urządzenia będziemy korzystać:
a) instalację aplikacji Zoom na smartfonie pobierz
lub
b) instalację aplikacji Zoom na komputerze pobierz
*Nie zalecamy dołączania do spotkania bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, gdyż często mają one zablokowany dostęp do kamery i mikrofonu w komputerze, co może uniemożliwić wzajemną komunikację.
W przypadku wątpliwości, pytań, proszę o kontakt z Biurem ds. weryfikacji PZP i zasady konkurencyjności poprzez system teleinformatyczny CST2021, e-mail: magdalena_janiak@wup.pl lub pod tel. 91 42 56 222.
Zapraszamy!